Nasze soki są przygotowywane specjalnie pod Państwa zamówienie dlatego są zawsze świeże.

Soki są zapakowane w  karton zawierający w środku czynnik chłodzący oraz  termiczną  izolację,  które zabezpieczają soki przed wpływem wysokiej temperatury. Dzięki temu nasze soki zachowują świeżość i swoje właściwości podczas transportu. Każdy sok jest zabezpieczony przed próbą niekontrolowanego otwarcia odpowiednim hologramem, którego nienaruszalność gwarantuje brak ingerencji w zawartość. Korzystamy z usługi ekspresowej dostawy świadczonej przez współpracującą z nami firmę kurierską, tak żeby nasze soki mogły być w jak najkrótszym czasie dostarczone do drzwi naszych Klientów w całej Polsce.




Po otrzymaniu przesyłki z sokami Curattio prosimy o niezwłoczne umieszczenie zawartości w lodówce, dzięki czemu soki zachowają swoje właściwości i świeżość.














Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

Zamówienia przyjmujemy:




    539999724
    zamówienia@curattio.pl
    www.curattio.pl











   Nasze soki są zawsze świeże i powstają specjalnie na Państwa zamówienie.
        W związku z tym w poniedziałki nie realizujemy dostawy ze względu na fakt iż w niedzielę większość firm kurierskich  nie prowadzi działalności.

   Wszystkie zamówienia są realizowane od wtorku do piątku. 
   Po złożeniu zamówienia poinformujemy o terminie realizacji i przewidywanym czasie dostawy przez kuriera.

   Realizacja zamówienia może zając do 3 dni roboczych.
        Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 10.00-12.00.

   W przypadku zamówienia 5 lub 7-dniowych programów Curattio Re-Start Państwa zamówienie zostanie podzielone na 2 (5-dniowy program)
        lub 3 (siedmiodniowy program) przesyłki, które będą sukcesywnie wysyłane. Rozpoczęcie kuracji 5-dniowej jest możliwe we wtorek lub środę.
        Druga dostawa odbędzie się w piątek. Rozpoczęcie kuracji 7 dniowej jest możliwe w środę lub czwartek.
        Druga dostawa odbędzie się w sobotę. Trzecia dostawa odbędzie się we wtorek w następnym tygodniu.

   Dostarczamy na terenie całego kraju.

   Wszystkie zamówienia realizujemy po zaksięgowaniu płatności za zamówienie na naszym koncie.





Do Państwa dyspozycji pozostawiamy sposoby płatności w formie:

   przelewu bankowego
   płatności kartą kredytową
   płatności przy pomocy platformy PayU

Dane do wpłat:

Laureola Group sp. z.o.o
Boglewice 7, 05-604 Jasieniec
NIP: 7972052525
REGON: 147066019
KRS: 0000495364

Number rachunku bankowego
Bank PKO BP S.A.
PL 09 1020 4317 0000 5702 0358 6542
SWIFT: BPKOPLPW
Przy realizacji płatności prosimy o wpisanie w tytule przelewu numeru Państwa zamówienia.


 
Koszty wysyłki naszych produktów róznią sie od siebie w zależności od rodzaju zamówienia oraz ilości soków.  Soki są zawsze optymalnie świeże dlatego niektóre produkty jak np. programy oczyszczające z czasem trwania 5 lub 7 dni wymagają odpowiednio 2 lub 3 przesyłek, tak żeby mogli Państwo otrzymać produkty najwyższej jakości.


   Opóźnienie dostawy

Z różnych przyczyn może się zdarzyć tak że Państwa zamówienie nie  dotrze na czas – prosimy się nie niepokoić – soki są spakowane w sposób który umożliwia zachowanie im świeżości. Możecie Państwo wówczas kontynuować dietę zalecaną przed programem zgodnie ze wskazówkami zawartymi w przewodniku po oczyszczaniu. Jeśli dostawa nastąpi w późnych godzinach popołudniowych zalecamy rozpoczęcie programu w dniu następnym.


   Odwołanie lub zmiana zamówienia

W przypadku kiedy rozmyślicie się Państwo ze złożonego zamówienia prosimy o poinformowanie nas co najmniej na 72 godziny przed planowaną dostawą, dzięki czemu będziemy mogli ustalić nowy termin lub zwrócić Państwu wpłacone środki. W przeciwnym wypadku nie będziemy mogli zwrócić Państwu wpłaconych środków.  Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie i zawsze staramy się znaleźć najbardziej wygodne rozwiązanie – dla Państwa.


   Zastrzeżenia co do jakości przesyłki

Jeśli macie Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia co do jakości zawartości przesyłki prosimy o niezwłoczną informację w ciągu 24 godzin od momentu dostawy. Czujemy się odpowiedzialni za nasze produkty, a profesjonalna obsługa naszych klientów to dla nas świętość. Postaramy się rozwiązać każdy problem w ten sposób żebyście mogli być Państwo jak najbardziej usatysfakcjonowani. Jednakże nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku gdy:

   przesyłka została wysłana na zły adres z winy zamawiającego
   zawartość nie została niezwłocznie umieszczona w lodówce
   przesyłka nie została dostarczona ze względu na brak adresata
   przesyłka nie została podjęta z winy zamawiającego.


Wszelkie zastrzeżenia prosimy wysyłać na adres zamowienia@curattio.pl w tytule prosimy o wpisanie numeru zamówienia. 


Uwaga! Ze względu na charakter naszych produktów nie ma możliwości ponownej wysyłki przesyłki która nie została odebrana i wróciła do nas.